17.8.11

helgen

I helgen har jag:




Sovit över hos de nygifta kompisparet och beundrat deras nya hem i Arabiastranden, mycket fint ställe.



Kännt mig iakttagen.



Druckit vin och tittat på när killarna kockat.



Ätit gott och haft det allmänt mysigt.


Skålat!


Ätit brunch på Dylan som ligger runt hörnet. Gott, men jag saknade stekt bacon. Själva stället var coolt, jag rekommenderar!




Dreglat över en massa härligt glas i Iittalas fabriksbutik.



Och beundrat fina tyger och dukningar i Finlaysons fabriksbutik.

Sen var vi ju även på Borgbacken hela söndagen, så himla roligt! Mindre rolig var dock hemresan då jag fick nån slags matförgiftning och spydde ner diverse parkeringsplatser (tips, ät aldrig pizza på Borgbacken). Måndagen var lika hemsk. Nåja, tur i oturen hände detta på kvällen och inte tidigare! Och nu är jag som sagt förkyld. Nåja, alla veckor kan inte vara bra veckor.

Inga kommentarer: