20.11.11

och så blev det lördag

Idag började vi dagen med caféfrukost eftersom kylskåpet ekade tomt hemma hos både oss och Catti och Frey som vi mötte upp.



Jag var inte riktigt så hängig som jag ser ut, även om det var lite trög stämning efter gårdagen


så gick vi vidare och funderade bland annat över hur gigantiska lyftkranar byggs upp. Lassi försöker förklara, tydligen bygger dom upp sig själva. Som sagt, en aningen trög förmiddag.


Efter lite presentshopping satte vi oss i saluhallen för att äta den obligatoriska pizzan


nam


efter en liten vilostund hemma tog jag och Catti bussen till våra föräldrar. Eftersom pappa var bortrest på farsdagen fick han sin present nu - ett gör-det-själv Gin Tonic kit!


sen dukade vi upp lite ätbart


nam


nam


vi drack sangria och spelade en runda Trivial Pursuit. Jag vann!


sen promenerade jag och Catti hem i kylan. Det var den lördagen!

Inga kommentarer: