8.4.12

påskhelgen



Min påskhelg började med att jag äntligen tog tag i saken och förkortade en loppisfyndad kjol. Hade först tänkt sy volang upp till men struntade i det. Nu är jag en kjol rikare!






På lördagen hämtade jag och Catti våra föräldrar från flygfältet och åkte hem till dem för att fixa ihop en middag. Till varmrätt blev det lammstek med blomkålsmos, sparris och mögelostsås.


Så spelade vi Scrabble på finska.


Idag piffade jag till bordet med en loppisfyndad duk


och var randig



Så kom Catti över för att äta lite kebab. Sen joinade även Hanna som jag glömde fota. Kul att snacka lite strunt med henne, det var länge sen sist.

Nu är jag ensam hemma och vill bara vara. Och fixa lite inför resan nästa vecka. Känner mig dessutom lite krasslig och hängig, inte okej!

Inga kommentarer: