16.5.12

oops

Det blev en lite längre bloggpaus här ser jag, förlåt för det. Jag har haft motivationsbrist, massor med skolarbete och massor med jobb, så det bara liksom blev så.

Men jag lever alltså! Och pang bara så kom blogginspirationen tillbaka idag. Är dock fortfarande lite sur över att jag inte har något ordentligt bildredigeringsprogram, får se hur jag löser det problemet.

Jobbet flyter på bra också, just nu är det ju reaveckor på UFF så det är minst sagt kaotiskt och stressigt, men iallfall lär man sig om man säger så. Och så fyndar man ju som en tok, funderar på att skapa en kategori som heter "fyndat på jobbet"... haha.

I skolan ska jag före den 18.6 designa en brudklänningskollektion, sy upp en av klänningarna, skriva ett test-examensarbete på 20 sidor (nej jag har inte ens börjat), och lära mig illustrator. Hej stress.

Nå, nu har jag två lediga dagar på mig att lugna ner mig innan jag tar tag i allt. Hoppas jag överlever. Hörs snart!

Inga kommentarer: