14.11.11

en minst sagt skakig morgon

Jag vaknar av att telefonen vibrerar febrilt av en massa grattismeddelanden, studsar upp (seriöst studsar) ur sängen, slänger mig över datorn och får det bekräftat - jag är nominerad till årets snyggaste blogg!

Nu sitter jag här och skakar, panikerar och fnissar om vartannat. Tusen tack till er som tipsat om mig, ni fattar inte hur glad jag blir!


HÄR kan ni se hela listan över de nominerade, superfina bloggar, och några goda vänner också ser jag, åh vad kul det ska bli... Nu måste jag dricka mitt kaffe med mina skakiga händer och fundera ut vad jag ska ha på mig på galan, haha!

6 kommentarer:

Hannasvirrvarr sa...

Grattis! Och oj, vad roligt det ska bli, redan förra året var ju en riktigt superkväll, inleddes med att jag sprang hela vägen till bussen, där vi sen hade förfest och det hela avslutades med grillmat och missande av bussen. Haha. Det här året blir det ju ännu mera spännande!

Red sa...

Hanna - good times! :D

Linn sa...

Grattis Johanna! jag håller tummarna för att du ska vinna! :)

Red sa...

Tack Linn!

Sarah sa...

MEGA GRATTULIS! Du har länge skrivit så mycket bra och postat snygga bilder så du är helt klart en värdig snyggaste bloggisen<3 lycka till! å grattis till nomineringen!

puss

Red sa...

Sarah - tack snälla!