11.8.12

borta bra men...

Nu är jag hemma! Kom hem tidigt, tidigt i morse och var lagom omtöcknad efter att ha varit vaken i ett dygn. Sov lite, var en sväng via jobbet och kollade turer och har sedan dess legat på soffan och kollat på OS. Orkar inget annat.

Jag ska fixa ett litet reseinlägg men först får ni nöja er med en dagens från första dagen på Kos. Någon timme efter att dessa togs blev jag yr och svimfärdig och sedan låg jag två dagar på hotellrummet och mådde dåligt, träffade grekisk läkare, var deprimerad och grät några skvättar. Jättekul! Blev som tur bättre sen och kunde njuta av solen jag med, men mer om det senare, nu ska jag se på spjutfinalen.



Den ljuvliga molnklänningen spontanköpte jag för en femma inför resan och är dökär i den. ibland är det bra att spontanshoppa tydligen!

Inga kommentarer: