5.3.14

eufori!

Vet ni, jag har haft en så himla BRA DAG idag!

Vaknade till solsken (!!!), orkade duscha och göra mig fräsch, åt frukost, väckte pojkvän, tog på mig en vårigare jacka än vanligt och så gick vi till stan (hade bara jättelite ångest i magen som gick om), handlade roliga saker som mandelmjöl och kokossocker, hade allmänt trevligt.
Så träffade jag en kompis och vi satt i flera timmar och snackade om allt möjligt som är skönt att få ut ibland. Och skrattade massor. Så gick jag hem i mörkret med bra musik i öronen, och jag är fortfarande pigg. Helt otroligt. Vill må såhär alltid.


Åt en god caesarsallad och kände solen bränna i ryggen, den känslan alltså.


Sen måste jag för övrigt tipsa om denna gudomliga dryck. Som att dricka nougat. Ska testa koka gröt på den ikväll.

1 kommentar:

Vanessa sa...

Ah va kiva o läsa att du också mår bättre :) heja heja!