10.3.14

ny vecka

Jag lyckades ganska bra med att vara positiv förra veckan! Promenerade varje dag, vädret har varit en stor hjälp, ljuset och solen gör verkligen underverk. Jag tror också att jag till slut har blivit till freds med att helt enkelt inte stressa över närmsta framtiden utan bara göra allt för att börja må bra.
Jag längtar efter att vilja göra saker, utmana mig själv, jobba, vara kreativ. Men det kommer inte att hända om jag inte varvar ner och skiter i kraven för en stund. Min pojkvän har dessutom inget emot detta, utan stöttar och tycker jag ska ta den tid jag behöver. Jag tror att den nog kommer av sig själv sen, motivationen och viljan att göra något av sitt liv, på sina egna villkor. Jag måste bara känna efter och se vad det verkligen är jag vill. Annars kommer nog ångesten i magen aldrig att försvinna.



Jag promenerade runt slottet igår, solen sken och vattnet glittrade. Är verkligen redo för våren.

Inga kommentarer: